تاریخ درسی فراموش نشدنی به صادرکنندگان تروریسم خواهد داد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، امریکا و هم‌پیمانان او را حامیان اصلی تروریست‌ها دانست و گفت: قطعا تاریخ درسی فراموش نشدنی به صادر کنندگان ترور و تروریسم خواهد داد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار «سید مسعود جزایری» در حاشیه مراسم معارفه‌ی معاون رئیس بنیاد و مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع مقدس در خصوص تحولات عراق اظهار کرد: امریکایی‌ها در منطقه با ناکامی‌های بسیاری مواجه شده‌اند و قریب سه سال تلاش بی‌وقفه توسط سلطه‌گران صورت گرفت تا موقعیت سوریه را آن‌گونه که خود می‌خواهند رقم بزنند، اما نتوانستند؛ آن‌ها در حال حاضر تلاش می‌کنند با برهم ریختن اوضاع عراق، اهداف درازمدت خود را پی‌گیری کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه رژیم‌های سلطه‌جو برای رسیدن به مقصودشان از هر وسیله نامشروعی از جمله تروریسم استفاده می‌کنند و در حال حاضر ما با یکی بزرگترین پدیده‌های تروریسمی در منطقه خاورمیانه و به‌خصوص در سوریه و عراق مواجه هستیم.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، امریکا و هم‌پیمانان او به خصوص رژیم صهیونیستی، دولت انگلیس و کشورهایی مثل عربستان و ترکیه را حامیان اصلی تروریست‌های منطقه دانست و تصریح کرد: قطعا تاریخ درسی فراموش نشدنی به صادر کنندگان ترور و تروریسم خواهد داد.

سردار جزایری افزود: همان‌گونه که جهانیان مشاهده می‌کنند رژیم‌های سلطه‌گر با وجود همه تلاش‌های خود و علی‌رغم خسارت‌های بسیاری که به سوریه وارد کردند نتوانستند در این کشور به موفقیت برسند و ما امیدواریم که شاهد شکست‌های بزرگتر سلطه‌گران در عراق و سایر مناطق باشیم.

وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار دفاع مقدس مبنی بر تهدید احتمالی مرزهای ایران از سوی تروریست‌ها و میزان آمادگی نیروهای مسلح کشورمان تأکید کرد: خوشبختانه وضعیت دفاعی ما به‌گونه‌ای است که هیچ دشمنی حتی ابرقدرت‌های جهانی نمی‌توانند به مرزهای ما نزدیک شوند و چنانچه اتفاق سوئی بیافتد درس‌هایی فراموش‌نشدنی به آن‌ها خواهیم داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا